Kokkelandslaget

Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Kokkelandslaget

Kontonummer: 1206 02 07540


4 posters

    Trønder Avisa

    Pil
    Pil


    Antall Innlegg : 712
    Join date : 25.11.2008
    Age : 53
    Bosted : Levanger

    Trønder Avisa Empty Trønder Avisa

    Poste  Pil Lør Apr 04, 2009 7:51 pm

    Trønder Avisa med storblemme da de trodde seriestarten var 04.04.2009

    De har endret saken nå i TA, men dette er utilgivelig, haha sier jeg bare!

    Sier bare hvor mye peiling TA har på fotball og hva de bryr seg!

    Trønder Avisa Tamedseriestart
    Longva
    Longva
    Admin


    Antall Innlegg : 455
    Join date : 25.11.2008
    Age : 33
    Bosted : Julsborg 46

    Trønder Avisa Empty Re: Trønder Avisa

    Poste  Longva Lør Apr 04, 2009 8:42 pm

    Legg også merke til at Dypvik redda et såkalt "straffesparkkort" like før slutt.

    Korleis farge har det kortet igjen?
    avatar
    nons
    Gjest


    Trønder Avisa Empty Re: Trønder Avisa

    Poste  nons Tor Apr 09, 2009 9:16 am

    Teit leder på sportssidene onsdag, der det ble beskrevet hvor dårlig LFK og SFK kommer til å gjøre dt i år.
    avatar
    nonsens
    Gjest


    Trønder Avisa Empty Re: Trønder Avisa

    Poste  nonsens Fre Apr 10, 2009 5:55 pm

    " I etterpåklokskapens lys så var det å tenne fyrstikken som var min store tabbe. Men jeg måtte jo prøve å få ut hamsteren" Dette fortalte Eric Tomazewski til himmelfalne doktorer på brannskadeavdelingen ved Salt Lake City sykehus. Eric Tomazewski og hans homoseksuelle partner Andrew "Kiki" Farnum ble innlagt ved akuttavdelingen etter at en seksuell lek hadde gått fryktelig galt.
    " Jeg satte inn et papprør i anus og sendte Raggot,hamsteren vår, inn" forklarer Eric. Videre forteller han " som vanlig ropte Kiki "Armageddon" som er vårt signal om at han hadde fått nok. Jeg prøvde da å få Raggot ut igjen men det ville han ikke. Jeg tittet inn i røret samtidlig som jeg tente en fyrstikk. Jeg tenkte at lyset ville friste hamsteren til å komme ut igjen". Til en stum pressekonferanse forklarte en talsmann for sykehuset hva som skjedde videre.
    " Fyrstikken antente en liten gasslomme av tarmgass. Flammen fra denne antennelsen skjøt ut av papprøret med det resultat at Tomazewskis hår tok fyr samtidlig som han fikk kraftige brannskader i ansiktet. At gasslommen tok fyr antente også hamsterens pels og værhår. Dette satte igjen fyr på en ny og større gasslomme lenger opp i tarmen. Trykket av denne gassbrannen sendte så hamsteren ut igjennom papprøret som en kanonball". Tomazewski fikk andregrads brannsår av gassbrannen og fikk knekt nesebenet av hamsteren som kom flyvende ut. Farnum fikk første og annen grads brannsår i anus og den nedre del av endetarmen.
    Redaktørens kommentarer:
    De ti mest skremmende tingene med denne historien
    10: "Jeg satte inn et papprør i anus.........."
    9: "Jeg tittet inn i røret......" (Jeg beklager, men det må jo være som å kikke inn i helvete med kikkert. Jeg hadde heller valgt å kikke på solen med kikkert selv om det gjør en blind)
    8: Den stakkars hamsteren (som må ha et forferdelig dårlig selvbilde) som ble skutt ut av ei mannsrompe.
    7: Å få brekt nesa si på grunn av at en hamster blir skutt ut av en annen manns rompe og treffer deg i ansiktet. Jeg gjetter bare, men jeg tviler meget sterkt på at den hamsteren var "vårfrisk" etter å ha vært inne i Kikis "kjærlighetstunnel".
    6: At folk har slike vulkanliknende gasslommer oppe i endetarmen.
    5: At folk gjør slikt og samtidlig innrømmer det for folkene på akuttmottaket. For mitt eget vedkommende tror jeg at jeg hadde funnet på en historie om pyromaniske gjengvoldtektsmenn som har brutt seg inn i huset mitt å voldtatt meg med brennende lighterbensin, lenge før jeg hadde fortalt sannheten. Kall meg gammeldags men jeg kan ikke forestille meg å se en doktor inn i øynene og si "Du skjønner det doktor, vi har en hamster som heter Raggot og så tok vi et papprør......."
    4: Første og annen grads forbrenning i anus. "Vil ikke dette gjør det brennende ubehaget ved å ha hemmorider virke som en velkommen avlastning?" Hvordan kan noen gå ordentlig på do etter en hendelse som dette? Samtidlig frykter jeg at lukten av en brennende anus må komme opp på topp fem listen av verdens styggeste lukter.
    3: Folk med kallenavn Kiki. Det navnet må jo være polynesisk for " idiotisk mann som putter hamstere opp i rompa".
    2: Hvilket sykehus med respekt for seg selv vil holde en pressekonferanse om dette?
    1: Dette hendte i Salt Lake City....... Hva er det med disse Mormonerne?
    avatar
    frode
    Gjest


    Trønder Avisa Empty Re: Trønder Avisa

    Poste  frode Søn Apr 12, 2009 8:43 pm

    Har jobba som journalist seiv i TA. Greit de ikke har tru på Nord-trønder lagene. Men synes ikke denne TA journalisten bør skrive slik før serien har starta! TA har store nok problemer med de elendige og gidesløse journalistene de sender på kampene. Ser det godt når de sender ein journalist,som knapt vet va sport e til og skrive om fotball..jobbens hans e egentlig og skrive om musikk og annet innen fin kultur! Faktisk drives Nord-trønder lagene på ein meget bra måte,,ingen av klubbene sitter med flere millioner i gjeld,eller e nære konkurs som flere av de andre lagene i denne avd! Rart ikke journalisten kan skrive litt om vor grådig nærings livet e,,e faktisk de som må sponse mye mere får at vi skal få til og satse hardere på fotball i fylket! Tilbake til TA,,,når jouralisten ikke vet bedre enn at trenings kamper ikke teller i serien,,bør hun slutte og være så kjepp høg..!!!
    Rambler69
    Rambler69


    Antall Innlegg : 105
    Join date : 04.12.2008
    Age : 54
    Bosted : Levanger

    Trønder Avisa Empty Re: Trønder Avisa

    Poste  Rambler69 Søn Apr 12, 2009 8:55 pm

    Frode skrev :

    Faktisk drives Nord-trønder lagene på ein meget bra måte,,ingen av klubbene sitter med flere millioner i gjeld,eller e nære konkurs som flere av de andre lagene i denne avd! Rart ikke journalisten kan skrive litt om vor grådig nærings livet e,,e faktisk de som må sponse mye mere får at vi skal få til og satse hardere på fotball i fylket! Tilbake til TA,,,når jouralisten ikke vet bedre enn at trenings kamper ikke teller i serien,,bør hun slutte og være så kjepp høg..!!!

    Meget bra skrevet, tommelen opp for den cheers

    Man kan se bare på noen lag i Adeccoligaen hvordan de er drevet de siste 5-10 årene.
    Klubber med enorm gjeld og blir aldri bedre enn midt på tabellen hver sesong .
    Mr. Kaizer
    Mr. Kaizer


    Antall Innlegg : 252
    Join date : 01.12.2008
    Age : 31
    Bosted : Ankolm/Kaldest om morran

    Trønder Avisa Empty Re: Trønder Avisa

    Poste  Mr. Kaizer Man Apr 13, 2009 9:49 am

    Noen som sender en mail til Trønder Avisa i dag? Sånn for å informere om at det er seriestart i dag Laughing
    Longva
    Longva
    Admin


    Antall Innlegg : 455
    Join date : 25.11.2008
    Age : 33
    Bosted : Julsborg 46

    Trønder Avisa Empty Re: Trønder Avisa

    Poste  Longva Man Apr 13, 2009 10:12 am

    TA bruke fortsatt røyksignal, ikke email, sms og lignende moderne greier
    avatar
    Dino
    Gjest


    Trønder Avisa Empty Re: Trønder Avisa

    Poste  Dino Man Apr 13, 2009 12:31 pm

    Kommer ett lag til Steinkjer i dag..Laget e follo..Har brukt så mye penger at det ikke ligner grisen:)Har ei gjeld på rundt 7 millioner.Flere klubber i 2 div har så mye gjeld at de har store problemer. Vet at økonomien til Sfk og lfk ikke e den beste eller,men har ikke gjeld langt oppover ørene i vertfall. Ser at Hanne talnes Heggdal skriver at flaksen e snart brukt opp! Det vitner om at hun ikke sjønner at LFK og litt Sfk har jobbet og spillt bra fotball på 2 div nivå i flere år nu.Tror ikke det e flaks.Tror det e dyktighet æ! Selvsagt skulle begge lagene ha kjempa om opprykk,men vi har ikke sjanse til og gjøre det med økonomien vi har i noen av klubbene pr dags dato! Men tror det kan bli ein bra sesong for begge lagan,tror ikke de andre klubbene e så mye bedre læll om dem hiver millioner ut i lufta.En ting til..Sporten i Trønder -Avisa har aldrig vært så dårlig,,kansje dem skulle ha ansatt folk der som hadde giddet og vært litt til stede på kamper og andre idretts stevner!

    Sponsored content


    Trønder Avisa Empty Re: Trønder Avisa

    Poste  Sponsored content

      Similar topics

      -

      Klokken er: Fre Mai 17, 2024 5:52 am