Kokkelandslaget

Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Kokkelandslaget

Kontonummer: 1206 02 07540


5 posters

    Finale - Champions League : Barcelona - Manchester United .

    Rambler69
    Rambler69


    Antall Innlegg : 105
    Join date : 04.12.2008
    Age : 54
    Bosted : Levanger

    Finale - Champions League : Barcelona - Manchester United . Empty Finale - Champions League : Barcelona - Manchester United .

    Poste  Rambler69 Ons Mai 27, 2009 12:13 pm

    Barcelona - Manchester United

    Stadion: Olimpico, Roma
    Dato: 27.05.09 (Kl.: 20.45)
    TV: Viasat 4
    Turnering: Finale - Champions League


    Finalen i Champions League er et selvsagt høydepunkt i den europeiske fotballsesongen, men sjelden har ordet drømmefinale passet bedre enn i år. Manchester United og Barcelona har begge levert varene i sesongen 2008-2009. Ja, selv det tapende laget onsdag vil kunne omtale sesongen som en av sine beste noensinne.


    United har allerede vunnet Carling ''Mikke Mus'' Cup, VM for klubblag og hentet hjem den 18. tittelen i Englands øverste divisjon. Barcelona har levert på samme nivå. Katalanerne har vunnet Primera Division for 19. gang, vunnet den spanske cupen og scoret over 100 mål i en av Europas tøffeste ligaer.

    Det er 2 av Europas mest offensive lag de siste 20 årene som møtes i finalen og er sammen med Ajax de lagene som er mest kjent for og utvikle gode vinger og flankepillere i et 4-3-3 og 4-4-2 system Cool
    Mr. Kaizer
    Mr. Kaizer


    Antall Innlegg : 252
    Join date : 01.12.2008
    Age : 31
    Bosted : Ankolm/Kaldest om morran

    Finale - Champions League : Barcelona - Manchester United . Empty Re: Finale - Champions League : Barcelona - Manchester United .

    Poste  Mr. Kaizer Ons Mai 27, 2009 2:07 pm

    Trur på en relativt tam kamp mellom to lag korr Barca vil ha my ball, å United vil utnytt et ekstremt svekka Barca forsvar. Har go tru på United i kveld p.g.a at det virke som at tempoet i backrekka te Barca e såpass svekka at man bør kunn få kjør gode overganga. Barca ligg å me mang mann fram i banen, å brudd i gunstig posisjon vil gi store rom framover.
    Tippe 2-0 te United Smile
    Longva
    Longva
    Admin


    Antall Innlegg : 455
    Join date : 25.11.2008
    Age : 33
    Bosted : Julsborg 46

    Finale - Champions League : Barcelona - Manchester United . Empty Re: Finale - Champions League : Barcelona - Manchester United .

    Poste  Longva Ons Mai 27, 2009 2:47 pm

    2-1 te Man Utd.
    Pil
    Pil


    Antall Innlegg : 712
    Join date : 25.11.2008
    Age : 53
    Bosted : Levanger

    Finale - Champions League : Barcelona - Manchester United . Empty Re: Finale - Champions League : Barcelona - Manchester United .

    Poste  Pil Ons Mai 27, 2009 3:05 pm

    2-1 til Barca!
    Doffen
    Doffen


    Antall Innlegg : 201
    Join date : 29.11.2008
    Age : 68
    Bosted : Levanger

    Finale - Champions League : Barcelona - Manchester United . Empty Re: Finale - Champions League : Barcelona - Manchester United .

    Poste  Doffen Ons Mai 27, 2009 6:43 pm

    1-1 og straffekonk.
    Pil
    Pil


    Antall Innlegg : 712
    Join date : 25.11.2008
    Age : 53
    Bosted : Levanger

    Finale - Champions League : Barcelona - Manchester United . Empty Re: Finale - Champions League : Barcelona - Manchester United .

    Poste  Pil Ons Mai 27, 2009 8:44 pm

    Pil skrev:2-1 til Barca!

    Herregud det var fortjent, en av de mest fortjente seirene i CL turneringen sesongen 2008/09

    Men hva var det jeg tenkte på, fy faan at jeg kunne tro at Man United skulle score et mål, direkte naivt av meg å tro det, ellers ikke så værst tippet med 2-1 når det ble 2-0 da.

    KONKLUSJON

    Det beste laget vant!

    GRATULERER til Barcelona!
    Rambler69
    Rambler69


    Antall Innlegg : 105
    Join date : 04.12.2008
    Age : 54
    Bosted : Levanger

    Finale - Champions League : Barcelona - Manchester United . Empty Re: Finale - Champions League : Barcelona - Manchester United .

    Poste  Rambler69 Ons Mai 27, 2009 8:46 pm

    Gratulere Barcelona, et fantastisk fotball lag Very Happy

    Fullt fortjent seier, var klasseforskjell på lagene i kveld .
    Mr. Kaizer
    Mr. Kaizer


    Antall Innlegg : 252
    Join date : 01.12.2008
    Age : 31
    Bosted : Ankolm/Kaldest om morran

    Finale - Champions League : Barcelona - Manchester United . Empty Re: Finale - Champions League : Barcelona - Manchester United .

    Poste  Mr. Kaizer Ons Mai 27, 2009 9:11 pm

    Jeg håper Platini går søvnløs til sengs i kveld. Å utstyre en god dommer med to så evneveike og inkompetente assistenter er en prestasjon. Jeg mangler ord for å vurdere innsatsen til de to i kveld, men det er så dårlig at ord blir overflødige.

    Og er det bare jeg som har sett en jevnspilt kamp i kveld? Barcelona spiller så ineffektiv og kjedelig fotball at det er boring. Det var United som risikerte noe offensivt i denne kampen, og faktisk forsøkte å kjøre frem folk. Synes Barcelona, som hele tiden ligger igjen med fem mann, blir tamme å se på. De spiller jo mye ball, all ære til Xavi og Iniesta. Pent, vakkert, men gud hvor ineffektiv og kjedelig.

    Sjansestatistikken er slik jeg har rukket å telle 3-4 til Barcelona og ballbesittelsen er vel 50-50 + -. Hadde det faktisk vært slik at samtlige 50/50 avgjørelser på banen ikke hadde gått imot United, tror jeg faktisk vi kunne tatt seieren i dag. Barcelona var aldri i verden to mål bedre enn United i dag.
    Doffen
    Doffen


    Antall Innlegg : 201
    Join date : 29.11.2008
    Age : 68
    Bosted : Levanger

    Finale - Champions League : Barcelona - Manchester United . Empty Re: Finale - Champions League : Barcelona - Manchester United .

    Poste  Doffen Tir Jun 02, 2009 10:13 am

    Trur Kaizer e Man U fans æ Very Happy

    Sponsored content


    Finale - Champions League : Barcelona - Manchester United . Empty Re: Finale - Champions League : Barcelona - Manchester United .

    Poste  Sponsored content


      Klokken er: Fre Mai 17, 2024 4:25 am