Kokkelandslaget

Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Kokkelandslaget

Kontonummer: 1206 02 07540


+4
Doffen
Pil
Schmeichel
svidd vaffel
8 posters

    Stig G Brenne klar for dyst

    Mr. Kaizer
    Mr. Kaizer


    Antall Innlegg : 252
    Join date : 01.12.2008
    Age : 31
    Bosted : Ankolm/Kaldest om morran

    Stig G Brenne klar for dyst - Page 2 Empty Re: Stig G Brenne klar for dyst

    Poste  Mr. Kaizer Fre Aug 14, 2009 12:56 pm

    Prater vi om samme kamp/by? Rolling Eyes
    Doffen
    Doffen


    Antall Innlegg : 201
    Join date : 29.11.2008
    Age : 68
    Bosted : Levanger

    Stig G Brenne klar for dyst - Page 2 Empty Re: Stig G Brenne klar for dyst

    Poste  Doffen Fre Aug 14, 2009 1:42 pm

    Litjby skrev:Sad Noen riktig slemminger er dere...
    Men slik er det vel når lillebrødre ser sjansen til å ødelegge for storebror. Men storebror vet best og har bestandig en overhøvling på lur,

    Men ikke la dere bli spist av mindreverdighetskomplekser. Måtte den beste vinne i kveld. Og vi vet at det bestandig er storebror fra Bygdenes by, IT-Byen, jubileumsbyen men ikke minst FOTBALLBYEN Steinkjer som er best! Very Happy

    Har savna Litjby i herre diskusjonen. Godt å sjå at du e i live Very Happy

    Ka e din oppriktige mening i slike saker? Glæm spilleren, men tenker på pengebruken kontra unge spillere som vi skal ha bruk for seinere.

    Doffen
    avatar
    Litjby
    Gjest


    Stig G Brenne klar for dyst - Page 2 Empty Re: Stig G Brenne klar for dyst

    Poste  Litjby Fre Aug 14, 2009 3:11 pm

    Hehe.. Ingen som tar meg seriøst lenger... clown

    Jeg har sjekka litt rundt greia med Stig Gøran. Han mottar faktsik svært lite fra SFK for å spille i høst. Han arver bilen til Jørgen Bøkestad og får lov å trene mye hjemme på egen hånd. Jeg tror at det siste ble avgjørende for StigG. Levanger har sagt at de ønsker spillere som er med i spillergruppa- spillere som utøver lagspillet både på trening og kamp. Joda - en gylden tanke. Men når krybba er tom bites som kjent hestene. Og benken til Steinkjer er faktisk tom. Det er ingen fremadstormende juniorer som må vike fordi at vi bruker Stig Gøran og Jan Einar. Lista med spillere kan benevnes med "dom som forsvann". Sotberg, Malmo, Bøkestad, Hoseth, Melgård... I tilegg er vår bestemann (jada!) Benjamin Vådahl ute i minst tre uker med skader. Ola Mørkved og Andreas Moum er skada ut sesongen. Wiseth har brist i hånda, Holmvik har en lei lyske, Sagøy har gammelmannsføtter og sliter med ryggen. Jørn Holmen spilte for SFKII på onsdag!

    Det er klart at vi trenger spillere. Singsaas sa nei, Benum var lite lysten, og det viste seg å være svært vansklig å få andre spiller med 2. div.-nivå spilleklar umiddelbart.

    Jo, SFK gjør helt riktig i å prøve - gi et signal om at vi ikke gir oss før alle steiner er vendt. Det er værre å rykke ned å vite at man ikke prøvde alt...
    Doffen
    Doffen


    Antall Innlegg : 201
    Join date : 29.11.2008
    Age : 68
    Bosted : Levanger

    Stig G Brenne klar for dyst - Page 2 Empty Re: Stig G Brenne klar for dyst

    Poste  Doffen Fre Aug 14, 2009 3:33 pm

    Heilt enig med deg i det du sier Litjby.
    Det jeg reagerte på var summen som ble nevnt i overgangen til Stig. Hvis det var riktig, syntes jeg at det hadde gått for langt.
    Sjer jo at Egge har ein bra junioravdeling. Hva med å hente spillere derfra? Eller blir det som Sverre og Nessegutten i Gamle dager Very Happy Klubbene kunne ikke snakke sammen.
    Lykke til med resten av sesongen. Det blir vel lokaloppgjør til neste sesong og håper jeg.
    Må det laget som spiller best fotball idag vinne.
    avatar
    Lasse
    Gjest


    Stig G Brenne klar for dyst - Page 2 Empty Re: Stig G Brenne klar for dyst

    Poste  Lasse Fre Aug 14, 2009 7:15 pm

    Dette lfk laget tapt fortjent.taktisk langt bak mål lfk.Men hører spillere si at de har trent så dårlig i det siste så sjønner æ problemet.LFK har gode spillere på benk alt for lenge.Ser jo at mitbanen til levanger e helt ute av kampen.Blir ikke gjort grep der.Visst det ble det.så må det grepet ha vært med vaske hansker.Håper LFK kutter ut mandags treninger.spillerne e frusterte av de treningan.Faktisk den treniga som ødelegger alt denne uken.Keeper til lfk spiller ballen inn i 16 meter til sfk i 45 min,,mange lfk spillere der ja.Rart ikke trenera greier og flytte opp laget sitt.Ein ting til,vorfor får spiller med krampe spille videre i nesten 20 minnuter før han blir bytta ut? når kokken sitter på benk.
    Schmeichel
    Schmeichel


    Antall Innlegg : 22
    Join date : 25.11.2008
    Age : 37
    Bosted : Levanger, Momarka HILLS

    Stig G Brenne klar for dyst - Page 2 Empty Re: Stig G Brenne klar for dyst

    Poste  Schmeichel Fre Aug 14, 2009 7:16 pm

    satse på at IL Sverre gjennoppstår me seniorlag i 2010!
    avatar
    Dino
    Gjest


    Stig G Brenne klar for dyst - Page 2 Empty Re: Stig G Brenne klar for dyst

    Poste  Dino Fre Aug 14, 2009 7:46 pm

    Håper LFK berger plassen da:)) men sjønner godt at vi slipper inn så mange mål kamp etter kamp.Mitbane skal ikke ligge bredt når vi går i forsvar.Det e faktisk vinger som skal ned og gjøre den jobben,Erik måtte ha det jævlig i dag.har ein mitbane spiller framom sæ som ikke hjelper til i det heile tatt.Eirik var faktisk best i rekka der bak!!!Treneran sjanser for mye i dag synes æ. men sjønner dem litt da.Bjørn-Arve skulle ikke startet.sjønner han e god.men e ikke det med lyske problem han eller. Håper ikke guttan graver sæ ned no.få fart på treningan til uka.slutt og tull.Tren til krampa tar dere:)) skal berge plassen.læll om denne kampen ikke sa det.Hadde vi vunnet i dag hadde æ ikke skrevet dette forbainna innlegget. Hadde sikkert vært på byen og drukkeet øl:))
    Doffen
    Doffen


    Antall Innlegg : 201
    Join date : 29.11.2008
    Age : 68
    Bosted : Levanger

    Stig G Brenne klar for dyst - Page 2 Empty Re: Stig G Brenne klar for dyst

    Poste  Doffen Fre Aug 14, 2009 8:04 pm

    Fortjent seier til Steinkjer idag.

    Fryktelig skuffende av LFK. Nu e det kniven på strupen, så brett opp arman gutter. Det kommer flere kamper etter denne, men da må det manes til innsats og kanskje noen forandringer fra benk. Sei ikke meir idag æ. SKUFFET Crying or Very sad
    avatar
    Dino
    Gjest


    Stig G Brenne klar for dyst - Page 2 Empty Re: Stig G Brenne klar for dyst

    Poste  Dino Fre Aug 14, 2009 8:27 pm

    Ja må gjøres grep..når æ ser Kristian sitte på benk i ein sånn kamp,må han være skadet.Kokken skulle vært innpå lenge før han.ingen kamp e lik.alle vet at kokken har vært god i mot SFK i alle år. mange som reagerte på lag utak på tribunen før denne kampen.tøft gjort sa sikkert flere.men tror det var ein stor skive bom:((((((((((((((
    Mr. Kaizer
    Mr. Kaizer


    Antall Innlegg : 252
    Join date : 01.12.2008
    Age : 31
    Bosted : Ankolm/Kaldest om morran

    Stig G Brenne klar for dyst - Page 2 Empty Re: Stig G Brenne klar for dyst

    Poste  Mr. Kaizer Lør Aug 15, 2009 12:29 am

    Sier ikke noe annet enn at jeg skjemmes i dag. Det er et laguttak som i beste fall er et helvetes stor mysterium. Kolseth var forsåvidt ok så lenge det holdt, men midtbaneuttaket er jeg ytterst kritisk til. Alle som var på treningen på torsdag så Bjørn Arve fikk en smell og man bør skjønne at man ikke skal stille med skadde spillere! I tillegg synes jeg synd på Rønning, som debuterer i en slik kamp. Dette er Levangers viktigste kamp i år, også hiver man inn en 16-årig debutant! Galskap, enough said.

    Skeie synes jeg var frisk, han bidro i hvertfall til at man i blant fikk holdt ballen litt laget, men synes det var klart at han burde vært brukt i midten. Stiller også stort spørsmålstegn ved å ta ut Rune Johnsen, når hverken Fredrik Sunde(som vanlig, nær sagt) og Rønning slet voldsomt. Ravlo duger heller ikke på sentral midtbane og bør holdes på kanten. Og hvorfor i helvete bytter vi back på slutten?! Om så Kolseth er skadet så få inn en spiss(Aaring) og heller skyv Wims ned på back. Du trenger ikke forsvarskreftene på 1-3, de hadde jo uansett vært fraværende hele kampen så problemet med å la de være det siste 10 bør jo være minimale.

    Kampen i dag var en enkelt må-vinnes kamp, og nå tror jeg dessverre at Levanger rykker ned. Jeg tror ikke vi slår Ullern og Drøbak borte og da blir det vanskelig å ta mye over 25 poeng. All erfaring tilsier at vi må opp i minst 30. Dette var skuffende, men med den slappe innsatsen enkelte spillere viser så fortjener vi ikke bedre. Lyspunktene i dag var egentlig at Rune Johnsen på ny gjør en veldig god kamp, mens Ronny redder 6 opplagte målsjanser. Vi er egentlig griseheldige som bare taper 1-3 hjemme mot Steinkjer!

    Tormod får stryk av meg i dag, dårligere coaching har jeg aldri sett på Moan. Det er amatørmessig å ikke evne å ta grep. Det bør skjerpes umiddelbart nå, hvis ikke blir det en fryktelig dårlig høst vi går i vente. Og jeg tror de aller fleste vet hva vi har i vente nå om vi ikke begynner å gjøre noe vi overhodet ikke har lagt for vane denne sesong; ta poeng på bortebane.
    avatar
    re
    Gjest


    Stig G Brenne klar for dyst - Page 2 Empty Re: Stig G Brenne klar for dyst

    Poste  re Lør Aug 15, 2009 3:10 am

    trenerne bør få karater minus 17. må være blind. eller e dere nok på trening? tror ikke det.desverre.la noen andre styre skuta resten av sesongen.spillerne har ikke trua på dette opplegget lengre.E spiller:(
    Rambler69
    Rambler69


    Antall Innlegg : 105
    Join date : 04.12.2008
    Age : 54
    Bosted : Levanger

    Stig G Brenne klar for dyst - Page 2 Empty Re: Stig G Brenne klar for dyst

    Poste  Rambler69 Lør Aug 15, 2009 9:12 am

    Ser noen her krever Tormod sin avgang og at andre må styre skuta ut sesongen .

    Mitt spørsmål er, hva er alternativet og hvilken trener skal det være ??

    Jeg rekner med navnet Edgar Sandvik og Geir Jenshus blir nevnt i denne sammenhengen .
    avatar
    Litjby
    Gjest


    Stig G Brenne klar for dyst - Page 2 Empty Re: Stig G Brenne klar for dyst

    Poste  Litjby Lør Aug 15, 2009 2:55 pm

    Ailtså!
    Hvis noen påstår ar SFK ikke hadde supportere på Moan i går er det riv ruskende galt! Ingen var riktignok stup fulle og ikke så veldig mange hadde supporterffekter på seg, men vi var der - og vi var mange. Tror nesten den hele nordlige langsiden besto av SFK-tilhengere.
    Og Kokkelandslaget: Flau opptreden. Føst synger dere at dere støtter laget i tykt og tynt, etterpå herjer dere villmann med Tormod Dahling på benken med ekle kommentarer. Det kalles IKKE støtte. Vi kan da være uening i noen av Sælnes sine vurderinger vi også, men vi kan da ikke henge ut personen med stygge anklager. Tormod, Geir og Ronny har ved flere anledninger på egen hånd berget en del poeng for dere i år. Krever dere noens avgang, så gjør det som voksne mennesker og LFK-tilhengere.

    Så til noen lang mer trivelige synspunkter og gi en stooor honnør til hele laget!
    Hvis jeg skal trekke frem en enkelt spiller må det bli Brede Moe. Kongespill. Enkelt og greit. Makker Ovesen gjør også en fantastisk god jobb.
    Sagøy og Yuri eier midbanen, mens Bendik og Jonas viser frem det lille ekstra! Bra!!

    En liten ting til: Det var mye mer behagelig å se SFK vinne mot LFK i går enn å sykle syklerittet Snåsavatnet 12mil rundt i dag... cheers
    avatar
    Litjby
    Gjest


    Stig G Brenne klar for dyst - Page 2 Empty Re: Stig G Brenne klar for dyst

    Poste  Litjby Lør Aug 15, 2009 3:58 pm

    Eller... hva med å kalle Tormod for Bjerkeset i stedet.. hehe... 12 mil på sykkelsetet skade tankevirksomheten!! Embarassed
    Rambler69
    Rambler69


    Antall Innlegg : 105
    Join date : 04.12.2008
    Age : 54
    Bosted : Levanger

    Stig G Brenne klar for dyst - Page 2 Empty Re: Stig G Brenne klar for dyst

    Poste  Rambler69 Lør Aug 15, 2009 4:34 pm

    Hvem er Tormod Dahling da ??
    avatar
    Litjby
    Gjest


    Stig G Brenne klar for dyst - Page 2 Empty Re: Stig G Brenne klar for dyst

    Poste  Litjby Lør Aug 15, 2009 4:50 pm

    Vet ikke, det var bare et navn som ramla ned på tastaturet... Embarassed
    Rambler69
    Rambler69


    Antall Innlegg : 105
    Join date : 04.12.2008
    Age : 54
    Bosted : Levanger

    Stig G Brenne klar for dyst - Page 2 Empty Re: Stig G Brenne klar for dyst

    Poste  Rambler69 Lør Aug 15, 2009 4:57 pm

    Ok, han høres ut som en Verdaling da, he he Cool
    avatar
    mos
    Gjest


    Stig G Brenne klar for dyst - Page 2 Empty Re: Stig G Brenne klar for dyst

    Poste  mos Søn Aug 16, 2009 3:24 am

    E faktisk lov og reagere litt.var ikke så gæli da.Sjønner ikke ka du prøver og oppnå? Stod 6 meter ved siden av gutta.Var ca 70 stk i fra steinkjer på kampen. Bra det da i regnet. Det e det samme som LFK har på kvar borte kamp i byen det.
    Mr. Kaizer
    Mr. Kaizer


    Antall Innlegg : 252
    Join date : 01.12.2008
    Age : 31
    Bosted : Ankolm/Kaldest om morran

    Stig G Brenne klar for dyst - Page 2 Empty Re: Stig G Brenne klar for dyst

    Poste  Mr. Kaizer Man Aug 17, 2009 12:03 am

    Litjby skrev:
    Og Kokkelandslaget: Flau opptreden. Føst synger dere at dere støtter laget i tykt og tynt, etterpå herjer dere villmann med Tormod Dahling på benken med ekle kommentarer. Det kalles IKKE støtte. Vi kan da være uening i noen av Sælnes sine vurderinger vi også, men vi kan da ikke henge ut personen med stygge anklager. Tormod, Geir og Ronny har ved flere anledninger på egen hånd berget en del poeng for dere i år. Krever dere noens avgang, så gjør det som voksne mennesker og LFK-tilhengere.

    Om en trener ikke tåler kritiske synspunkt bør han i hvertfall gå. For mange supportere så er kamp enkelt og greit plassen man ytrer sine meninger, og spesielt i kampens hete. Da blir det sagt mye, og KLL holdt seg langt innenfor grensen på fredag, det var en veldig snill kamp på tribunen. Om du velger å dra den konklusjonen at vi ikke støtter LFK fordi at enkelte er totalt uenige(Undertegnede inkludert) i hva som foregår på benken så må det være lov å ytre sin mening. Vi er på kamp etter kamp, mange av oss har også oppgaver under arrangemant hvor vi stiller opp for LFK. Da bør vi kunne forvente at vi får lov til å ytre våre meninger de gangene vi får lov til å være publikummere, uten at bedrevitere skal komme å si at vi ikke støtter LFK. Uten KLL så hadde det ikke vært en kjeft som hadde åpnet seg på Moan, og jeg vil påstå at det er takket være oss at det i ny og ne dukker opp folk på kamp.

    Og hvem er det som krever Tormod Bjerkeseth sin avgang? Det er så vidt jeg kan se ingen som faktisk skriver at de mener Tormod må gå. Selv om det var dårlig management som ble bedrevet på benken på fredag, og man stiller seg kritisk til det, er ikke det det samme som å si at en trener bør gå. Det er faktisk en relativt vesentlig forskjell som bør være lett å se forskjell på.

    Rambler69 skrev:Ser noen her krever Tormod sin avgang og at andre må styre skuta ut sesongen .

    Mitt spørsmål er, hva er alternativet og hvilken trener skal det være ??

    Jeg rekner med navnet Edgar Sandvik og Geir Jenshus blir nevnt i denne sammenhengen .

    Geir Jenshus eller Tormod Bjerkeseth er akkurat samme. Det blir hipp som happ. Jeg etterlyser ikke Tormod sin avgang, men det som ble gjort på benken på fredag var direkte evneveikt. Det må være lov å si det uten at man automatisk krever at en trener skal gå vel?
    avatar
    Dino
    Gjest


    Stig G Brenne klar for dyst - Page 2 Empty Re: Stig G Brenne klar for dyst

    Poste  Dino Man Aug 17, 2009 9:54 am

    Nu må vi glemme denne kampen.Vi har like mange poeng som Steinkjer.Mye rart lørdag.men vi må se framover i mot neste kamp og vinne den.kan bli tøft men har god tro på at dette går.e så jevnt enda at alt kan hende i høst. slutt og snakk om vi har rykket ned,for det tror æ ikke vi gjør.
    svidd vaffel
    svidd vaffel


    Antall Innlegg : 16
    Join date : 07.03.2009
    Age : 45
    Bosted : Lade Trondheim

    Stig G Brenne klar for dyst - Page 2 Empty Re: Stig G Brenne klar for dyst

    Poste  svidd vaffel Søn Aug 23, 2009 12:18 pm

    Brenne starter for SFK i dag.. fikk gult etter 6 min i følge SFK liven..
    Rusten sikker.. får vel ett gult til så må han stå over bortekampen neste runde
    avatar
    Nsk mob
    Gjest


    Stig G Brenne klar for dyst - Page 2 Empty Re: Stig G Brenne klar for dyst

    Poste  Nsk mob Søn Aug 23, 2009 2:12 pm

    brenne scora å Steinkjer tok 3 nye poeng! Haha:-)
    avatar
    non
    Gjest


    Stig G Brenne klar for dyst - Page 2 Empty Re: Stig G Brenne klar for dyst

    Poste  non Søn Aug 23, 2009 2:45 pm

    Alle vet jo ka han går på..ikke rart han greier og springe uten og trene.
    Pil
    Pil


    Antall Innlegg : 712
    Join date : 25.11.2008
    Age : 53
    Bosted : Levanger

    Stig G Brenne klar for dyst - Page 2 Empty Re: Stig G Brenne klar for dyst

    Poste  Pil Søn Aug 23, 2009 3:46 pm

    Hørt at Stigen var overrasket over ka dårlig nivå det va på SFK trening, ska jo itj gå an å bærre spæll sæ inn på et lag uten å ha trent skikkelig på en stund!
    Longva
    Longva
    Admin


    Antall Innlegg : 455
    Join date : 25.11.2008
    Age : 33
    Bosted : Julsborg 46

    Stig G Brenne klar for dyst - Page 2 Empty Re: Stig G Brenne klar for dyst

    Poste  Longva Søn Okt 11, 2009 3:59 pm

    Og Brenne sende SFK ned i tredje Laughing

    Sponsored content


    Stig G Brenne klar for dyst - Page 2 Empty Re: Stig G Brenne klar for dyst

    Poste  Sponsored content


      Klokken er: Fre Mai 17, 2024 5:27 am