Kokkelandslaget

Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Kokkelandslaget

Kontonummer: 1206 02 07540


3 posters

    Levanger FK sine hjemmesider

    Pil
    Pil


    Antall Innlegg : 712
    Join date : 25.11.2008
    Age : 53
    Bosted : Levanger

    Levanger FK sine hjemmesider Empty Levanger FK sine hjemmesider

    Poste  Pil Tir Okt 20, 2009 7:47 pm

    Jeg vil gjerne at flere blir med på å diskutere LFK sine hjemmesider!

    - Hva kan bli bedre?

    Hva må til av endringer for at du skal oppleve www.levangerfk.no som den beste websiden i
    norsk fotball?


    For å hjelpe dere i gang, så kan dere jo lese det under, kommenter gjerne der det bør forbedringer til!

    1.
    Nyheter. Type nyheter. Bredde i nyhetsbildet. Link til andre
    nyheter (klubber, aviser, media for øvrig etc).


    2.
    LIVE. Hvordan denne tjenesten minimum bør fremstå for å være
    den beste. Hvor interessant er LIVE stream fra bortekampene. (Eventuelt med
    betaltjeneste for hjemmekamper i tillegg).


    3.
    Forum.

    4.
    Tabeller, statistikk. Utvidet tjeneste?

    5.
    Bilder og video?

    6.
    Webshop. Innhold. Hvem drifter.

    7.
    Annet du mener er viktig for at www.levangerfk.no skal bli oppfattet som
    den beste websiden i norsk fotball?


    Sist endret av Pil den Man Apr 05, 2010 7:33 pm, endret 1 gang
    Longva
    Longva
    Admin


    Antall Innlegg : 455
    Join date : 25.11.2008
    Age : 33
    Bosted : Julsborg 46

    Levanger FK sine hjemmesider Empty Re: Levanger FK sine hjemmesider

    Poste  Longva Ons Okt 28, 2009 4:44 pm

    Må vel ta mæ tida da te å svar på herre Smile

    1.
    Nyheter. Type nyheter. Bredde i nyhetsbildet. Link til andre
    nyheter (klubber, aviser, media for øvrig etc).

    - No for tida e det vel bærre oppdateringa rundt kampan te LFK, LFK 2, LFK JR1 OG LFK damer/jentelaget. E d nå meir å skriv om da egentlig? Link til andre klubber og media er vel lite relevant, andre skriver lite om LFK

    2.
    LIVE. Hvordan denne tjenesten minimum bør fremstå for å være
    den beste. Hvor interessant er LIVE stream fra bortekampene. (Eventuelt med
    betaltjeneste for hjemmekamper i tillegg).

    - Må vi betal for live meine æ LFK skjøt sæ sjøl i foten. Det kan oppføres en mal for korleis'n ska skriv live, ka det ska skrives om og korleis. Synes det e interessant med live fra bortekampan æ (men kan droppes hvis nå form for media eller hjemmelaget har live)

    3.
    Forum.

    - Få dæmm over hit Wink

    4.
    Tabeller, statistikk. Utvidet tjeneste?

    - Tabellen på Levanger si side va lite oppdatert i år, og kan gjerne oppdateres med mer info og oppdateres oftar Har ikke nå imot at statistikk får litt prioritet

    5.
    Bilder og video?

    - Bilder og video te kvar kamp e interessant! Må bærre få nånn te å oppdater og stå for film og bilde. Kan eventuelt legges ut på Youtube av en ny bruker som vi kalle Levanger Fotballklubb eller nå sånt

    6.
    Webshop. Innhold. Hvem drifter.

    - Meine nu at det må satses litt meir på supporterutstyr i LFK, ikke bærre KLL som kan stå for det her! Bilder og pris må iallefall vårrå på heimesidan, om så salget bare skjer på kamp. LFK må arranger det her

    7.
    Annet du mener er viktig for at www.levangerfk.no skal bli oppfattet som
    den beste websiden i norsk fotball?

    - Man skal ikke sette seg urealistiske mål for da blir man skuffet Laughing Æ meine det e urealistisk å nå heilt til topps.

    - Men for å få det bedre, trengs det bilde og film fra kamp, meir skriveri rundt kamp (evt intervju med spællera før kamp). Litt status fra treneran kanskje? Dæmm kan få ansvar for å legg ut nå (eller iallefall kom me nå skriverier) eller får folk te å legg ut for sæ.


    Øyvind slutt
    avatar
    Ponas


    Antall Innlegg : 3
    Join date : 31.10.2009

    Levanger FK sine hjemmesider Empty Re: Levanger FK sine hjemmesider

    Poste  Ponas Lør Okt 31, 2009 11:33 am

    For å si det JEG mener:

    0,5.
    Siden trenger en oppfriskning utseendemessig ..
    Den blir i grunn alt for firkanta og ser ut som den ble laget en gang på 90-tallet med en eller annen standard html-kode.

    1.
    Med tanke på nyhetsvalget og oppdateringer av nyheter og sånn syns jeg det er helt kurant slik det er nå, med fyldige oppdateringer på kamper spilt på A-,2.-,U19-, dame/jenter-nivå.
    Med tanke på linker og sånn burde dere kanskje kun holde dere til sponsorer. Dere kan også oppgi linker til forskjellige aviser når de skriver noe om laget. Men personlig liker jeg at alt av nyhetstoff på siden er egenprodusert.

    2.
    Liker LIVE-en slik den er , jeg.
    Dette har jeg også formeninger om at må være egenproduserte, og at dere unngår å legge ansvaret på andre klubber når det kommer til å formidle LIVE-oppdateringer, da det da lokker tittere bort fra deres egen side. Å ha noen som kan være på bortebane å skrive live på levangerfk.no krever selvsagt resurser, men jeg syns det at dere burde hatt noen som kan joine lasset, f.eks fra kokkelandslaget, som dere gi han en pc og ansvaret for å skrive live til den aktuelle kampen.

    3.
    levangerfk.no trenger ikke forum, men det hadde vært greit om dere hadde satt inn en link på siden som førte til kokkelandslaget.nos forum, med tanke på besøk og sånn.

    4.
    Jeg syns at hver enkelt spiller på laget burde fått en mer oppdatert statistikk. Akkuratt nå er det spillere det IKKE står noe info om/er bilde av, noe som er svært irriterende. En annen ting jeg ser nå er at Tabellen for årets sesong er borte? Hvorfor?

    5.
    Implenter ett fotoalbum på siden der dere legger ut bilder hva hver enkelt kamp. Syns det er veldig dumt at muligheten for å se bilder fra levangerkampene forsvant med den nye siden.

    6.
    Begynn med å selge effekter på hjemmekampene, blir dette en suksess; start webshop.

    7.
    (Qoute: 0,5)
    Siden trenger en oppfriskning utseendemessig ..
    Den blir i grunn alt for firkanta og ser ut som den ble laget en gang på 90-tallet med en eller annen standard html-kode.
    (Quote: slutt)
    avatar
    Webby
    Gjest


    Levanger FK sine hjemmesider Empty Kommentarer fra webmaster

    Poste  Webby Søn Nov 01, 2009 2:03 pm

    Hei godtfolk,

    Godt å se at noen har begynt å legge seg borti siden, det er bra.
    Tenkte jeg kunne sende inn mine tanker rundt nettsiden og begrunnen hvorfor enkelte ting er som de er.

    DESIGN
    eg egentlig litt enig med Ponas, den er kanskje litt kjedelig og firkantet, men samtidig er den veldig grei å finne frem på og det er ikke masse annet tull som driver å forstyrrer leseren. Minner om at vi ble kåret til nr 52 av 100 blandt norges fotballsider av fotballen.eu. Dog er design noe som tar tid og koster penger. Det er ingen hemmelighet at Levanger FK har ikke så veldig mye til overs i kassa til å bruke på websiden. Men, er det noen som vil prøve å lage et design så er jeg mer enn villig til å bistå med tilbakemeldinger på dette.

    LIVE
    livesendingene har desverre ikke fungert helt optimalt, da disse har trynet på grunn av for høyt besøkstall. Her skal det gjøres en jobb fra min side foran neste sesong, slik at vi ikke får samme problemet. Denne skal ikke tryne i løpet av en kamp.

    STATISTIKK
    Dette er av de tingene jeg har jobbet mest for å få på plass gjennom de siste årene. Foran serverkræsjen vi hadde, for nå et år siden, var statistikk på hver spiller og sesong for A-laget opp i mot 85% komplett. Det er den ikke nå, det er veldig arbeidssomt å hente inn denne statistikken. Jeg og Pil har gjort en god del av jobben, men det gjenstår mange sesonger. Sesongene hvor Edgar (fattern) var trener har jeg tilgang til statistikk fra, det samme gjelder LFKs første år. De sesognene som virkelig mangler statistikk fra er når Sturla var trener. Men, jeg er veldig gira på å få alt dette på plass. Om noen har lyst til å bidra med å få statistikk på plass kan de sende en mail til webmaster@levangerfk.no så kan jeg oppgi hva det er vi mangler, også kan vi bli enige om hvordan vi gjør det.

    BILDER
    Dette er påtenkt, men igjen kommer ressurser og økonomi inn i bildet. Siden alt blir gjort på "dugnad" så er det tid som spiller inn. MEN, jeg har en haug av bilder som ligger på nett, trenger bare å få implementert disse på en fin måte. Det er et personlig mål for meg å få et bildearkiv klart foran neste sesong.

    WEBSHOP
    Systemet som LevangerFK.no kjører på har støtte for webshop. Så blir det ønskelig å starte en webshop er det veldig raskt gjort å få dette på plass.

    SPILLERPROFILER
    Jeg ønsket meg foran sesongen profilbilder av spillere, men dette har jeg ikke mottatt. Så dette har blitt satt på vent.

    MÅL
    Jeg syns vi har gjort en ok jobb i år, vi har klatret 4 plasser siden i fjor på kåringen på fotballen.eu. Jeg syns vi skal ha et mål om å komme oss blandt de 50 beste, men det største målet bør være å kunne gi folk en full dekning av levangerfk.no

    FREMDRIFT
    Jeg har vært i prat med Bjørn P og vi skal prøve å få til et møte så raskt som mulig hvor vi setter oss ned ser på hva det er vi skal gjøre fremover med nettsidene.

    Er det noen endringer og slikt dere ønsker jeg skal ta med meg inn i dette møtet er det fint om disse blir sendt til webmaster@levangerfk.no


    NB! Hvorfor tabellen er borte fra siden vet jeg ikke, jeg la merke til det i går selv, skal se på hva det i løpet av kvelden.
    avatar
    Tarje
    Gjest


    Levanger FK sine hjemmesider Empty Re: Levanger FK sine hjemmesider

    Poste  Tarje Man Nov 02, 2009 3:40 pm

    Håper trener skriver litt om tingenes tilstand etter kvart. Har savnet det i mange år.
    avatar
    Tarje
    Gjest


    Levanger FK sine hjemmesider Empty Re: Levanger FK sine hjemmesider

    Poste  Tarje Man Nov 09, 2009 6:24 pm

    Få i vertfall inn når det kommer nye spillere til klubben:)) hadde vært artig og lese dette på LFK siden før trønder-Avisa kommer med det:))

    Sponsored content


    Levanger FK sine hjemmesider Empty Re: Levanger FK sine hjemmesider

    Poste  Sponsored content


      Klokken er: Fre Mai 17, 2024 5:38 am